تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام
سرخط خبرها

اتوبان دوستی "کی‌روش – تاج" دو طرفه شد

  • کد خبر: ۱۲۲۵۷۴
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
  • ۱
اتوبان دوستی
مهدی تاج که دیروز شایعه ردصلاحیتش تکذیب شد، برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری، از دشمن قدیمی اش کمک گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، همین چند سال پیش بود که مهدی تاج زیر رگبار انتقادات شدید کارلوس کی‌روش قرار گرفته بود و تقریبا هر روز شاهد یک مصاحبه طوفانی از طرفین علیه یکدیگر بودیم. حالا، اما گردونه روزگار چرخیده و این دو منتقد، تبدیل به حامیان سرسخت هم شده اند که مانند فیلم‌های هندی جان‌شان برای هم می‌رود!

کی‌روش بخاطر تاج از ایران شکایت کرد!

کی روش بعد از ناکامی در مسابقات جام ملت‌های فوتبال ۲۰۱۹ آسیا، در زمان ریاست مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال از تیم ملی کنار گذاشته شد؛ باوجود اینکه خودش تمایل زیادی به ادامه کار در ایران داشت.
کی روش که اختلافات گسترده‌ای با تاج داشت، بعد‌ها تایید کرد که بعد از هشت سال کار در ایران، به خاطر اقدامات مهدی تاج مجبور شد از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کند تا مطالباتش را بگیرد.

کی‌روش کلید پیروزی در انتخابات بزرگ

باوجود حملات تند کی روش به رئیس سابق فدراسیون فوتبال، تاج برای بازگشت به فدراسیون و در راستای برنامه‌های انتخاباتی خود، بار‌ها از کی روش «مایه» گذاشته است. او در مصاحبه چند هفته پیش خود اعلام کرد قطع همکاری با کی روش به خاطر فشار وزارت ورزش بوده است؛ در حالی که بار‌ها از استقلال فدراسیون در تصمیم گیری‌ها حرف زده بود. نقش پررنگ تاج در کنار گذاشتن سرمربی پرتغالی چیزی است که از مصاحبه‌های کی روش بعد از جدایی از ایران هم مشخص است. کی روش در مصاحبه‌ای که ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ انجام داد، بار دیگر به حملاتش به مهدی تاج ادامه داد و از او به عنوان فردی یاد کرد که «اعتمادش را ویران کرده است.»

چراغ سبز کی‌روش به تاج

تاج چند شب پیش در برنامه شبکه خبر بار دیگر پشت پرونده بازگشت کی روش پنهان شد و درباره احتمال بازگشت او گفت: فکر می‌کنم کی‌روش مربی موفقی است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم همین است.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون، کی روش را به تیم ملی می‌آورد؟ گفت: من می‌گویم کی‌روش مربی موفقی است که اگر انتخاب بشوم قاعدتاً به‌صورت جدی با تیمم روی این موضوع فکر می‌کنیم. در اینکه کارلوس کی روش میل شدیدی برای بازگشت به نیمکت تیم ملی ایران دارد و می‌خواهد سومین حضور متوالی در جام جهانی را با تیم ملی کشورمان تجربه کند، شکی نیست چرا که او هم بلافاصله بعد از اظهارات تاج، با انتشار فیلم و پیامی در قامت سرمربیگری ایران، برای بازگشت چراغ سبز نشان داد.

سوالاتی که کی روش باید به آن پاسخ بدهد

کی روش که به زعم خودش مهدی تاج با «دروغ‌هایش» اعتماد او را ویران کرده و بار‌ها علیه خود او مصاحبه کرده بود چطور بار دیگر قرار است به او اعتماد کند؟ کی روش چگونه دوباره با فردی کار می‌کند که قصد داشته حاصل زحمات خودش و بازیکنانش را از فیفا به شکل دیگری استفاده کند. آیا اعتماد به فردی که کی روش بار‌ها از او ضربه خورده، منطقی است و یا کی روش هم تنها بهانه‌ای برای جلب نظر منتقدان و گرفتن کرسی ریاست فدراسیون فوتبال است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تاج درمورد اسکوچیچ نامردی می کندوبدور از انصافه که حالا کوشی‌روش را بیاورد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
0
کی‌روش را بیاورد حق سکوچیچ چه میشود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->